E-Learning Within the Framework of the Czech University System

  • Milan Klement Univerza Palacký v Olomucu, Pedagoška fakulteta
  • Jiří Dostál Univerza Palacký v Olomucu, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: Bolonjska deklaracija, e-učenje, razvoj e-učenja, učne teorije, informacijsko-komunikacijska tehnologija

Povzetek

E-učenje v okviru univerzitetnega izobraževanja na Češkem. V zadnjih nekaj letih je e-učenje postalo sestavni del sistema terciarnega izobraževanja, ne samo pri kombiniranem študiju, temveč v vse večjem obsegu tudi v okviru rednih študijskih programov, ki so akreditirani in se izvajajo na čeških univerzah. Toda ob obsežnem uvajanju te vrste učenja se je pojavilo kar nekaj pomislekov, ki so vplivali na oblikovanje novih raziskovalnih hipotez. Med najpomembnejšimi so tisti, ki zadevajo vpliv e-učenja na kakovost izobraževanja, učinkovite načine za motivacijo in spodbujanje študentov ter ustvarjanje in razvoj posebnih kompetenc. Obstaja veliko zunanjih ter tudi notranjih dejavnikov vpliva, ki delujejo bolj ali manj prikrito oziroma bolj ali manj intenzivno. Priporočljivo je, da se tovrstni dejavniki prepoznajo, opišejo in analizirajo ter da se minimalizira ali maksimira njihov vpliv, saj se le na tak način lahko prepreči njihov vsesplošni negativni vpliv na kakovost terciarnega izobraževanja, ki ga pogojujejo tudi modne smernice.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Milan Klement, Univerza Palacký v Olomucu, Pedagoška fakulteta

Olomuc, Češka. E-pošta: milan.klement@upol.cz.

Jiří Dostál, Univerza Palacký v Olomucu, Pedagoška fakulteta

Olomuc, Češka. E-pošta: jiri.dostal@upol.cz.

Objavljeno
2013-09-01
Kako citirati
Klement M., & Dostál J. (2013). E-Learning Within the Framework of the Czech University System. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 141-158. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/469
Rubrike
Znanstveni članki