Tuji jezik v prvem triletju waldorfske osnovne šole

stališča staršev iz treh držav

  • Monika Mithans Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: učenje jezikov na razredni stopnji osnovne šole, waldorfska pedagogika, mnenje staršev

Povzetek

V prispevku predstavljamo stališča staršev iz Slovenije, Avstrije in Nemčije, katerih otroci obiskujejo waldorfsko osnovno šolo, do učenja tujih jezikov na nižji stopnji osnovne šole. V prvem delu članka predstavimo glavne značilnosti učenja in poučevanja tujih jezikov v waldorfskih osnovnih šolah in primerjamo učne načrte za prvi tuji jezik v Avstriji, Sloveniji in Nemčiji. V nadaljevanju se osredotočimo na rezultate empirične raziskave, v kateri je sodelovalo 215 staršev. Rezultati raziskave kažejo, da so starši, ki imajo možnost neposredno opazovati učinke učenja tujega jezika v otroštvu, temu naklonjeni in seznanjeni s prednostmi, ki ga takšno učenje jezika prinaša otroku, saj so se v večini strinjali, da otroci kažejo boljše jezikovne zmožnosti za pridobivanje tujih jezikov kot odrasli in da učenje tujih jezikov nima negativnega vpliva na materinščino in otrokovo osebnost.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Monika Mithans, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: monika.mithans1@um.si.

Objavljeno
2013-09-01
Kako citirati
Mithans M. (2013). Tuji jezik v prvem triletju waldorfske osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 79-100. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/466
Rubrike
Znanstveni članki