Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj

  • Maja Hmelak Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Jurka Lepičnik Vodopivec Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta in Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: profesionalni razvoj, pričakovanja, vzgojitelj, predšolski otrok

Povzetek

V prispevku želimo osvetliti vzgojiteljev profesionalni razvoj z vidika njegovih strokovnih in osebnih pričakovanj. V prvem delu na kratko predstavljamo sodobne težnje po vse večji profesionalnosti vzgojitelja predšolskih otrok, na kar se navezujejo tudi njegova (vedno večja) lastna pričakovanja. V nadaljevanju se osredotočimo na izsledke empirične raziskave, ki smo jo izvajali na vzorcu 616 slovenskih in hrvaških študentov predšolske vzgoje in vzgojiteljev predšolskih otrok. Tovrstne analize razkrivajo obstoj vrste zanimivih (pričakovanih/nepričakovanih) podobnosti in razlik v pričakovanjih vzgojiteljev predšolskih otrok o njihovem profesionalnem razvoju glede na osebo (vzgojitelj, študent), spol (moški, ženski), status (novinci, uveljavljeni, izkušeni) in državo (Slovenija, Hrvaška).

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Maja Hmelak, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: maja.hmelak@um.si.

Jurka Lepičnik Vodopivec, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta in Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Koper in Maribor, Slovenija. E-pošta: jurka.lepicnik@um.si.

Objavljeno
2013-09-01
Kako citirati
Hmelak M., & Lepičnik Vodopivec J. (2013). Pričakovanja vzgojiteljev predšolskih otrok, vezana na njihov profesionalni razvoj. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 63-78. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/465
Rubrike
Znanstveni članki