Methodical Competence of Teacher Trainees in Their Written Teacher Certification Examination

  • Vesna Bjedov Univerza Josipa Juraja Strossmayerja v Osijeku, Filozofska fakulteta
Ključne besede: metodična kompetenca, pisno delo na strokovnem izpitu

Povzetek

Metodična kompetenca učiteljev pripravnikov v pisnem delu na strokovnem izpitu. V prispevku govorimo o metodični kompetenci učiteljev pripravnikov v pisnem delu na strokovnem izpitu. Cilj dela je ugotoviti obstoj metodične kompetence učitelja pripravnika hrvaškega jezika v pisnem delu na strokovnem izpitu. Pri tem smo se usmerili na naslednje kategorije: uporaba teoretičnega metodičnega znanja temeljnih ved in posebnih teorijskih metodičnih znanj, povezovanje teoretičnega znanja in praktičnih spoznanj oziroma navajanje primerov ter sklicevanje na strokovno-metodično literaturo. Raziskovanje je bilo opravljeno na zbranem gradivu, ki obsega 58 pisnih del učiteljev pripravnikov hrvaškega jezika v osnovnih in srednjih šolah na področju Istrske, Primorsko-goranske, Ličko-senjske, Zagrebške, Medžimurske, Varaždinske, Osiješko-baranjske, Brodsko-posavske, Požeško-slavonske in Virovitiško-podravske županije. Na temelju opravljenega raziskovanja je bilo ugotovljeno, da učitelji pripravniki hrvaškega jezika metodično kompetenco kažejo zlasti pri uporabi teoretičnega metodičnega znanja temeljnih ved in posebnih teorijskih metodičnih znanj ter pri sklicevanju na strokovnometodično literaturo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Vesna Bjedov, Univerza Josipa Juraja Strossmayerja v Osijeku, Filozofska fakulteta

Osijek, Hrvaška. E-mail: vbjedov@ffos.hr.

Objavljeno
2013-09-01
Kako citirati
Bjedov V. (2013). Methodical Competence of Teacher Trainees in Their Written Teacher Certification Examination. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(2/3), 5-30. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/462
Rubrike
Znanstveni članki