Izvajanje samoevalvacije z vidika profesionalne in zakonodajne odgovornosti šol za kakovost

  • Marija Pevec Osnovna šola Savsko naselje Ljubljana
Ključne besede: samoevalvacija, kakovost, poklicno in strokovno izobraževanje, ravnatelj

Povzetek

Namen prispevka je predstaviti spoznanja, ki so nastala na osnovi raziskovalnega dela o profesionalni in zakonodajni odgovornosti za kakovost v srednjih poklicnih in strokovnih šolah. Zanimali so nas elementi sistematičnega pristopa h kakovosti, pri čemer smo upoštevali zapisane razvojne načrte, njihovo spremljanje in učinkovitost vpeljevanja izboljšav v šolsko prakso. Metode, izbrane za raziskavo, so kombinacija raziskave dokumentacije (javna poročila o kakovosti šol) in polstrukturiranih intervjujev z ravnatelji. Pri zasnovi raziskave smo izhajali iz teoretičnih in praktičnih spoznanj strokovnjakov, ki se poglobljeno ukvarjajo s procesom samoevalvacije pri nas in širše v Evropi. Raziskava je pokazala, da obstajajo kvalitativne razlike v dojemanju kakovosti med izbranimi šolami ter neenoten pristop k samoevalvaciji.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Marija Pevec, Osnovna šola Savsko naselje Ljubljana

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: marija.pevec64@gmail.com.

Objavljeno
2013-11-01
Kako citirati
Pevec M. (2013). Izvajanje samoevalvacije z vidika profesionalne in zakonodajne odgovornosti šol za kakovost. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(4), 117-134. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/461
Rubrike
Znanstveni članki