Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika

  • Darja Skubic Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: slovenščina kot učni jezik, visoko šolstvo, slovenska jezikovna politika

Povzetek

Prispevek spregovori o problematiki slovenščine kot učnega jezika v visokem šolstvu. Na kratko je predstavljen položaj slovenščine nekoč in danes. Izpostavljena sta pomen dosledne rabe slovenskega knjižnega jezika v celotnem vzgojnoizobraževalnem procesu (od vrtca do univerze) in polnofunkcijska vloga slovenščine v visokem šolstvu, tj. slovenščine v vlogi strokovnega jezika in jezika znanosti. Prikazane so usmeritve, ki jih na področju jezikovnega načrtovanja predvidevajo naslednji dokumenti: Prerez politike jezikovnega načrtovanja v Sloveniji (2003), Nacionalni program za jezikovno politiko 2007–2011, Bela knjiga (2011), Skupni evropski jezikovni okvir (2011) in Nacionalni program za jezikovno politiko 2012– 2016 (osnutek). Sledi raziskava, v kateri so zbrana stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika. V sklepnih ugotovitvah so podane nekatere strategije za izboljšanje dosedanje jezikovne prakse v visokem šolstvu.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Darja Skubic, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: darija.skubic@guest.arnes.si.

Objavljeno
2013-11-01
Kako citirati
Skubic D. (2013). Stališča študentov Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani do slovenščine kot učnega jezika. Revija Za Elementarno izobraževanje, 6(4), 5-20. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/454
Rubrike
Znanstveni članki