Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize

  • Laura Rožman Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije Celje
  • Branka Čagran Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: šolski svetovalni delavci, kulturno-ekonomska kriza, znanje, družbena odgovornost, usposobljenost

Povzetek

V prispevku se osredotočamo na vlogo šolske svetovalne službe pri reševanju kulturne in ekonomske krize. V teoretičnem delu prispevka opredeljujemo naloge, vloge in pomen šolske svetovalne službe oz. šolskih svetovalnih delavcev ter pomen izrazov kulturna in ekonomska kriza. Kot pot iz krize vidimo družbeno odgovornost. V empiričnem delu prispevka predstavljamo rezultate anketne raziskave, ki smo jo izvedli med šolskimi svetovalnimi delavci v slovenskih osnovnih in srednjih šolah. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kako šolski svetovalni delavci zaznavajo to krizo, kakšno znanje in izkušnje imajo na tem področju ter kako ocenjujejo pomembnost posameznih delavcev na šoli pri reševanju te problematike.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Laura Rožman, Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije Celje

Celje, Slovenija. E-pošta: laura.rozman@mfdps.si.

Branka Čagran, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: branka.cagran@um.si.

Objavljeno
2014-06-01
Kako citirati
Rožman L., & Čagran B. (2014). Vloga šolskih svetovalnih delavcev v času kulturno-ekonomske krize. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(2), 23-40. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/438
Rubrike
Znanstveni članki