Vključevanje multikulturnih vsebin ameriških (zvezna država Kansas) razrednih učiteljev v poučevanje

  • Stanka Lunder Verlič Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport
Ključne besede: multikulturno izobraževanje, učitelj razrednega pouka, dodiplomsko izobraževanje, otroci priseljenci

Povzetek

Prispevek je oblikovan v okviru nastajajočega doktorskega dela z naslovom Izobraževanje in usposobljenost razrednih učiteljev v zvezni državi Kansas in Sloveniji za poučevanje v razredih z otroki priseljenci. Raziskava z naslovom Vključevanje multikulturnih vsebin ameriških (zvezna država Kansas) razrednih učiteljev v poučevanje, ki je bila v letu 2007 izvedena na vzorcu 89 učiteljic in učiteljev razrednega pouka, za slovenski izobraževalni prostor predstavlja enega od dejavnikov pri ugotavljanju ustreznosti dodiplomskega izobraževanja s področja vsebin multikulturnega izobraževanja za učitelje razrednega pouka v Sloveniji in ZDA (zvezna država Kansas) ter usposobljenosti razrednih učiteljev za delo z otroki priseljenci v obeh državah. Čeprav ima multikulturno izobraževanje v zahodnih državah dolgoletno tradicijo, je naša raziskava dokazala, da so za ameriške razredne učitelje (zvezna država Kansas) še vedno značilna odstopanja glede dejanskega in optimalnega vključevanja multikulturnih vsebin v pouk. Omenjeno nakazuje, da je treba v prihodnje na dodiplomskem študiju še več časa namenjati pridobivanju multikulturnih kompetenc ter praktičnih izkušenj za delo z različnostjo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Stanka Lunder Verlič, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport

Slovenija. E-pošta: stanka.verlic@gmail.com.

Objavljeno
2014-12-01
Kako citirati
Lunder Verlič S. (2014). Vključevanje multikulturnih vsebin ameriških (zvezna država Kansas) razrednih učiteljev v poučevanje. Revija Za Elementarno izobraževanje, 7(3/4), 105-126. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/431
Rubrike
Znanstveni članki