Pre-Service Teachers’ Attitudes towards Learning and Teaching English to Young Learners

  • Silva Bratož Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: tujejezikovni pouk, bodoči učitelji, zgodnje učenje angleščine, stališča, motivacija

Povzetek

Stališča študentov razrednega pouka do učenja in poučevanja angleščine v otroštvu. Številni strokovnjaki ugotavljajo, da stališča pomembno vplivajo na učinkovitost učenja in usvajanja tujega jezika. V prvem delu na osnovi pregleda relevantne literature ugotavljamo, da so stališča tesno povezana z motivacijo in uspešnostjo pri tujejezikovnem pouku. Večina raziskav na področju stališč in motivacije do učenja tujega jezika je bila opravljena na učencih jezika, razmeroma malo pa je raziskav, ki bi se osredotočale na učitelje oziroma bodoče učitelje. Ob tem je poudarjen pomen razlikovanja med učitelji razrednega pouka in diplomiranimi učitelji angleščine, saj smo domnevali, da se stališča teh dveh skupin bistveno razlikujejo. V drugem delu prispevka so predstavljeni rezultati preiskovalne raziskave, v kateri smo raziskali stališča študentov razrednega pouka do učenja in poučevanja angleškega

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Silva Bratož, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Koper, Slovenija. E-pošta: silva.bratoz@upr.si.

Objavljeno
2015-05-01
Kako citirati
Bratož S. (2015). Pre-Service Teachers’ Attitudes towards Learning and Teaching English to Young Learners. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 181-198. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/423
Rubrike
Znanstveni članki