Pre-Service Teachers’ Attitudes towards Learning and Teaching English to Young Learners
Povzetek
Stališča študentov razrednega pouka do učenja in poučevanja angleščine v otroštvu. Številni strokovnjaki ugotavljajo, da stališča pomembno vplivajo na učinkovitost učenja in usvajanja tujega jezika. V prvem delu na osnovi pregleda relevantne literature ugotavljamo, da so stališča tesno povezana z motivacijo in uspešnostjo pri tujejezikovnem pouku. Večina raziskav na področju stališč in motivacije do učenja tujega jezika je bila opravljena na učencih jezika, razmeroma malo pa je raziskav, ki bi se osredotočale na učitelje oziroma bodoče učitelje. Ob tem je poudarjen pomen razlikovanja med učitelji razrednega pouka in diplomiranimi učitelji angleščine, saj smo domnevali, da se stališča teh dveh skupin bistveno razlikujejo. V drugem delu prispevka so predstavljeni rezultati preiskovalne raziskave, v kateri smo raziskali stališča študentov razrednega pouka do učenja in poučevanja angleškega
Prenosi
Copyright (c) 2015 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.