Their Retrospective Study

Their Retrospective Study

  • Mojca Žefran Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: tesnobnost pri učenju, tesnobnost pri tujem jeziku, stališča do tujejezikovnega pouka, stališča do tujejezikovnih učiteljev, angleški jezik

Povzetek

Stališča študentov do tujejezikovnega pouka in učiteljev: retrospektivna študija. Med najbolj pomembnimi cilji tujejezikovnega pouka je oblikovanje pozitivnih stališč učencev do učenja tujega jezika. Članek se zato posveča stališčem študentov do učenja angleščine kot tujega jezika na podlagi retrospektivne študije. Navezujoč se na delo številnih avtorjev, kot so Gardner (2004, 2010), Dörnyei (2005, 2009) in Horwitz (1986, 2001), se v prvem delu posvetimo različnim dejavnikom, ki vplivajo na učenje tujega jezika, kot so stališča do učenja tujega jezika, tesnobnost in motivacija. V drugem delu predstavimo rezultate neeksperimentalne deskriptivne raziskave, ki je bila izvedena s pomočjo vprašalnika med študenti Univerze na Primorskem. Poglavitni cilj študije je bil prepoznati stališča študentov do pouka angleščine v osnovni šoli in do njihovih osnovnošolskih učiteljev angleščine ter jih primerjati z njihovimi stališči do pouka in učiteljev angleščine v srednji šoli. Posebno pozornost smo posvetili iskanju povezave med stopnjo tesnobnosti pri tujem jeziku pri študentih ter njihovimi stališči do pouka angleščine in do učiteljev v osnovni in srednji šoli.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Mojca Žefran, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Koper, Slovenija. E-pošta: mojca.zefran@pef.upr.si.

Objavljeno
2015-05-01
Kako citirati
Žefran M. (2015). Their Retrospective Study. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 167-180. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/422
Rubrike
Znanstveni članki