Teaching Fables in the Junior Grades of Primary School

  • Ester Vidović Univerza na Reki, Pedagoška fakulteta
  • Emilija Reljac Fajs Univerza na Reki, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: basen, konceptualna integracija, jezikovne zmožnosti, moralni nauk, živalski liki

Povzetek

Poučevanje basni v nižjih razredih osnovne šole. Namen prispevka je preučiti različne možnosti za uporabo basni pri razvijanju govorne in pisne zmožnosti v nižjih razredih osnovne šole. Izhajamo iz kognitivne perspektive v okviru literarnih ved in se osredotočamo tako na analizo živalskih literarnih likov in moralnih naukov kot tudi na kognitivne procese, ki izhajajo iz hibridnih živalskih likov. Ravno tako je poudarjen univerzalni značaj moralnih naukov kot posledica procesa konceptualne integracije. V prispevku so predstavljene različne možnosti za dejavnosti po branju basni v razredu, ki temeljijo na analizi univerzalne narave glavnih likov v basni in univerzalnih tem, ki izhajajo iz moralnih naukov. S pomočjo dodatnih dejavnosti in nalog, katerih cilj je razvijanje jezikovnih zmožnosti, lahko učitelji učence pri pouku hrvaščine kot prvega in angleščine kot drugega jezika motivirajo za uporabo tem v basnih v vsakdanjih situacijah

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Ester Vidović, Univerza na Reki, Pedagoška fakulteta

Reka, Hrvaška. E-pošta: ester@ufri.hr.

Emilija Reljac Fajs, Univerza na Reki, Pedagoška fakulteta

Reka, Hrvaška. E-pošta: emilija@ufri.hr.

Objavljeno
2015-05-01
Kako citirati
Vidović E., & Reljac Fajs E. (2015). Teaching Fables in the Junior Grades of Primary School. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 133-146. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/420
Rubrike
Znanstveni članki