Fremdsprachen an Wiener Grundschulen – Im Regelschulwesen und in aktuellen Schulversuchsmodellen

  • Renate Seebauer Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj
Ključne besede: foreign language, primary school, mandatory subject (without grading),, Viennese school models, criticism

Povzetek

Tuji jeziki v dunajskih osnovnih šolah – v rednem šolstvu in v aktualnih šolskih poskusnih modelih. Izhajajoč iz kratkega zgodovinskega pregleda in vpogleda v kurikularno usidranost učenja tujih jezikov v avstrijskih osnovnih šolah, pričujoči prispevek opisuje trenutni položaj v osnovnošolskem poučevanju tujih jezikov ter različne aktualne modele poučevanja tujih jezikov v dunajskih osnovnih šolah (1. do 4. leto šolanja). Glede svojih ciljev ti modeli presegajo z učnim načrtom usidrane zahteve rednega šolskega sistema in jih razumemo kot kvantitativno in kvalitativno obogatitev. Sledijo različnim didaktičnim pristopom in/ ali krajevno specifičnim posebnostim in potrebam. Formulacija ključnih zmožnosti je razumljena kot poskus privesti izložek na skupne osnove in olajšati prehod na nižjo stopnjo srednje šole. Čeprav je predstavljena angleščina, ki je najpogosteje izbran oz. ponujen jezik, se članek nanaša tudi na šolske poskuse, ki osrednjo pozornost namenjajo romanskim in slovanskim jezikom oz. pojmu sosedskih jezikov.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Renate Seebauer, Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj

Dunaj, Avstrija. E-pošta: renate.seebauer@utanet.at.

Objavljeno
2015-05-01
Kako citirati
Seebauer R. (2015). Fremdsprachen an Wiener Grundschulen – Im Regelschulwesen und in aktuellen Schulversuchsmodellen. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 81-92. https://doi.org/10.18690/rei.8.1/2.81-92.2015
Rubrike
Znanstveni članki