Koncept CLIL – novost ali stalnica pri učiteljih na OŠ v Sloveniji

študija primera

  • Saša Jazbec Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
  • Metka Lovrin Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta
Ključne besede: CLIL, didaktični pristop, osnovna šola, nejezikovne kompetence

Povzetek

CLIL je aktualen didaktični koncept učenja in poučevanja tujih jezikov. Pristop je večpomenski, znan po različnih imenih (jezikovna kopel, nejezikovni predmet v tujem jeziku, bilingvalni pouk, imerzija) in različnih izvedbenih oblikah. CLIL počasi postaja tudi del slovenskega izobraževalnega sistema; priporočen je v učnih načrtih, z njim se ukvarjajo, ga spoznavajo in proučujejo študenti jezikoslovci, študenti razrednega pouka, predšolske vzgoje in tudi učitelji podobnih profilov. Namen prispevka je v teoretičnem delu predstaviti koncept CLIL in projekte, mejnike v procesu uveljavljanja le-tega. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati kvalitativne raziskave, v sklopu katere smo intervjuvali učitelje in učiteljice ter ugotovili, da sta izraz in koncept CLIL v šolskem vsakdanu oz. pri intervjuvanih učiteljicah in učiteljih le delno poznana in razumljena, medtem ko je ideja didaktičnega pristopa zelo favorizirana.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Saša Jazbec, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: sasa.jazbec@um.si.

Metka Lovrin, Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta

Študentka. Maribor, Slovenija. E-pošta: metkalovrin@gmail.com.

Objavljeno
2015-05-01
Kako citirati
Jazbec S., & Lovrin M. (2015). Koncept CLIL – novost ali stalnica pri učiteljih na OŠ v Sloveniji. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 65-80. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/416
Rubrike
Znanstveni članki