Pedagoški pristop CLIL – izziv za profesionalni razvoj učiteljev tujega jezika na zgodnji stopnji šolanja

  • Katica Pevec Semec Zavod RS za šolstvo
Ključne besede: zmožnosti učiteljev, CLIL, osnovna šola, večdimenzionalnost

Povzetek

V prispevku nas je zanimalo, katere zmožnosti učitelji pripisujejo izvajalcem CLIL-a, sodobnega didaktičnega koncepta učenja in poučevanja tujih jezikov, na katerem temelji tudi učni načrt za tuje jezike v drugem in tretjem razredu osnovne šole. Pri tem se naslanjamo na oz. upoštevamo ključne elemente didaktičnega koncepta CLIL po Coylu, ki odražajo večdimenzionalnost. Element večdimenzionalnosti je tudi dodana vrednost profesionalnega razvoja učiteljev v projektu Drei Hände – Tri roke – Tre mani. V raziskavi smo ugotovili, da je med štirimi elementi CLIL-a najbolj upoštevan jezik (komunikacija), najmanj pa kultura; med skupinskimi zmožnostmi učiteljev za izvajanje CLIL-a pa je najbolj opazna zmožnost »naučiti se narediti«.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Katica Pevec Semec, Zavod RS za šolstvo

Slovenija. E-pošta: pevec.katica@gmail.com.

Objavljeno
2015-05-01
Kako citirati
Pevec Semec K. (2015). Pedagoški pristop CLIL – izziv za profesionalni razvoj učiteljev tujega jezika na zgodnji stopnji šolanja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(1/2), 43-64. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/415
Rubrike
Znanstveni članki