Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole

  • Andreja Tinta Osnovna šola Franja Goloba Prevalje
Ključne besede: celodnevna osnovna šola, kadrovski in prostorski pogoji, ravnatelji slovenskih osnovnih šol

Povzetek

Rezultati PISE 2000 so nemške šolske oblasti spodbudili k širjenju mreže celodnevnih šol in že z raziskavo PISA 2012, ki je pokazala dobre rezultate učencev, so upravičili ukrepe v smeri oblikovanja kakovostnega izobraževalnega sistema v Nemčiji. Zato nas je zanimalo, ali na slovenskih osnovnih šolah obstajajo pogoji za uvajanje celodnevne osnovne šole. Izvedli smo neeksperimentalno raziskavo na vzorcu ravnateljev, ki so ocenili kadrovske in prostorske pogoje za uveljavitev celodnevne osnovne šole. Pozorni smo bili na razlike glede na lokacijo šole in število učencev. Raziskava je pokazala, da ima večina slovenskih šol, ne glede na lokacijo šole in število učencev, zagotovljene ustrezne pogoje. Na šolah, kjer le-teh še ni, bi jih lahko zagotovili z minimalnim finančnim vložkom.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Andreja Tinta, Osnovna šola Franja Goloba Prevalje

Prevalje, Slovenija. E-pošta: andreja.tinta@guest.arnes.si.

Objavljeno
2015-07-01
Kako citirati
Tinta A. (2015). Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(3), 149-162. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/412
Rubrike
Znanstveni članki