Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije

  • Mateja Forte Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede: jezikovna sporazumevalna zmožnost, razvoj, slepi in slabovidni, zavod, inkluzivno šolstvo

Povzetek

Prispevek je raziskava s področja uporabnega jezikoslovja. Osnova predstavljene vsebine je jezikovna sporazumevalna zmožnost oziroma vprašanje njenega razvoja pri slepih in slabovidnih. Metodologija, uporabljena pri raziskavi, je tako primarne kot sekundarne narave. Sekundarna so teoretična izhodišča iz jezikoslovja, psihologije, medicine, pedagogike in specialne pedagogike. Primarno gradivo pa sestoji iz dveh delov. Prvi je primerjava modelov poučevanja slepih in slabovidnih v rednih šolah in specializirani instituciji. Drugi del pa predstavlja poglobljeno analizo, narejeno na podlagi štirih strukturiranih intervjujev. Rezultati analize predstavljajo odgovor na vprašanje o razliki razvitosti jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih glede na model izobraževanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Mateja Forte, Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije

Koper, Slovenija. E-pošta: mateja.forte@gmail.com.

Objavljeno
2015-07-01
Kako citirati
Forte M. (2015). Primerjava razvoja jezikovne sporazumevalne zmožnosti slepih in slabovidnih v institucionaliziranem izobraževanju in programih inkluzije. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(3), 129-148. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/411
Rubrike
Znanstveni članki