Razvijanje recepcijske zmožnosti pri otrocih z lažjo motnjo v duševnem razvoju

  • Ana Koritnik Osnovna šola Videm
Ključne besede: recepcijska didaktika, razvoj recepcijske zmožnosti, otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju, jezikovni razvoj

Povzetek

V prispevku so predstavljene raziskovalne paradigme, ki preučujejo dejavnike, s katerimi je mogoče kar v največji meri vplivati na jezikovni razvoj otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju. Pri tem je posebna pozornost namenjena razvijanju recepcijske zmožnosti z metodami recepcijske didaktike, ki temeljijo na relativno pogostejši uporabi manj zahtevnih nejezikovnih semiotičnih funkcij. Osrednji del prispevka je namenjen predstavitvi rezultatov eksperimentalne študije primera (na vzorcu petih otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju, v obdobju enega šolskega leta), v kateri smo sistematično z uporabo prilagojenega komunikacijskega modela književne vzgoje kot eksperimentalnega faktorja razvijali recepcijsko kompetenco te skupine otrok. Rezultati potrjujejo zastavljeno hipotezo o recepcijskem napredku.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Ana Koritnik, Osnovna šola Videm

Videm pri Ptuju, Slovenija. E-pošta: ana.koritnik75@gmail.com.

Objavljeno
2015-07-01
Kako citirati
Koritnik A. (2015). Razvijanje recepcijske zmožnosti pri otrocih z lažjo motnjo v duševnem razvoju. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(3), 39-58. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/406
Rubrike
Znanstveni članki