Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence

  • Janja Plazar Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: učenje naravoslovja, slepi in slabovidni učenci, izkustveno učenje, prilagoditev učnih pripomočkov, inkluzija

Povzetek

Učenje naravoslovja je pomembno tako za polnočutne kot tudi za slepe in slabovidne otroke, saj poleg pridobivanja naravoslovnega znanja razvijajo sposobnost razmišljanja in reševanja problemov na logičen in znanstven način. Dandanes pouk naravoslovja temelji na načelu konstruktivizma, pri katerem otroci nastopajo kot aktivni udeleženci v procesu učenja. Ker slepi in slabovidni otroci dojemajo svet na drugačen način kot polnočutni, si pri učenju naravoslovja pomagamo s prilagoditvijo metod ter učnih pripomočkov, ki omogočajo aktivno učenje slepih in slabovidnih učencev ter pripomorejo k trajnejšemu znanju, hkrati pa zmanjšujejo možnost nastanka morebitnih napačnih predstav.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Janja Plazar, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Koper, Slovenija. E-pošta: janja.plazar@pef.upr.si.

Objavljeno
2015-12-01
Kako citirati
Plazar J. (2015). Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(4), 159-176. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/401
Rubrike
Znanstveni članki