Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju

  • Barbara Baloh Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: otroška pripoved, pripovedovalna shema, umetnostno besedilo, neumetnostno besedilo

Povzetek

Vsakokrat, ko otrok pripoveduje, sporoča izkušnjo, ki jo je bodisi pridobil sam ali mu jo je posredoval kdo drug, in tako gradi lastno pripovedovalno shemo, ki služi njegovemu nadaljnjemu tvorjenju pripovednih besedil. Glede na pomen pripovedovanja v kurikulu za vrtce se zastavlja vprašanje, kako je mogoče pri otroku pripovedovanje, ki je njegova potreba, ustrezno spodbujati in glede na starostno stopnjo nadgrajevati. Pričujoči prispevek osvetljuje kurikularno problematiko o vlogi odraslega (vzgojitelja/učitelja) pri pripovedovanju ter o pripovedovanju kot kulturno pogojeni in pomembni dejavnosti za otrokovo pismenost.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Barbara Baloh, Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta

Koper, Slovenija. E-pošta: barbara.baloh@pef.upr.si.

Objavljeno
2015-12-01
Kako citirati
Baloh B. (2015). Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju. Revija Za Elementarno izobraževanje, 8(4), 5-28. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/393
Rubrike
Znanstveni članki