Primary school students´ and teachers´ opinions about interactive boards and their possible utilization in tuition

  • Milan Klement Palacký Univerza Olomouc, Češka
  • Martina Rešková Palacký Univerza Olomouc, Češka
Ključne besede: didaktična orodja, informacijsko-komunikacijske tehnologije, digitalna tehnologija, interaktivna tabla, digitalna predstavitev, multimedija

Povzetek

Mnenja osnovnošolcev in osnovnošolskih učiteljev o interaktivni tabli ter možnosti njene uporabe pri poučevanju v osnovni šoli. Uporaba informacijsko-komunikacijskih tehnologij je v sodobnosti pri poučevanju na vseh stopnjah šolanja precej razširjena. Informacijsko-komunikacijske tehnologije prinašajo veliko koristi, ki ustrezno obogatijo in podpirajo poučevanje. Splošna potreba po vključevanju novih medijev in izobraževalnih tehnologij v izobraževalni proces je nujen predpogoj za nadaljnji razvoj pedagoških znanosti in prakse. Kot je v tem kontekstu bistveno spodbujati nove učne tehnike in iz njih izhajajoče metode, je enako pomembno spremljati, kako se razvijata mnenje in odnos ciljne skupine do teh novosti. Ker avtorji te raziskave nismo seznanjeni z morebitno pregledno študijo, ki bi obravnavala izbrano temo, smo se odločili raziskati mnenja osnovnošolcev in njihovih učiteljev o uporabi modernih didaktičnih orodij (med katere sodi tudi interaktivna tabla) pri pouku. Članek predstavlja potek, postopke ter rezultate raziskave.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2012-09-15
Kako citirati
Klement M., & Rešková M. (2012). Primary school students´ and teachers´ opinions about interactive boards and their possible utilization in tuition. Revija Za Elementarno izobraževanje, 5(2/3), 21-36. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/356
Rubrike
Znanstveni članki