ICT-supported Language Learning Tools for Chinese as a Foreign Language

a content review

  • Tina Čok Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije
Ključne besede: jezikovnotehnološka orodja, kitajščina kot tuji jezik, računalniško podprto učenje jezikov, strategije učenja in poučevanja jezikov

Povzetek

Jezikovnotehnološka orodja za učenje kitajščine kot tujega jezika: pregled vsebine. V prispevku je predstavljena metaanaliza 37 znanstvenih člankov, ki obravnavajo uporabo in uvajanje IKT pri učenju in poučevanju kitajščine kot tujega jezika. Analiza je pokazala, da so vsebinski pregledi, ki bi kazali splošno stanje in raven razvoja tega področja, redki. Da bi zapolnili to raziskovalno vrzel, smo si postavili tri raziskovalna vprašanja: 1. kakšno je splošno stanje raziskav na področju računalniško podprtega učenja v smislu metodologije za učenje kitajščine kot tujega jezika, 2. katere jezikovne tehnologije so v uporabi za posamezne metode učenja in poučevanja kitajščine kot tujega jezika in 3. ali se določene jezikovne tehnologije pogosteje uporabljajo za urjenje specifičnih jezikovnih spretnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Tina Čok, Univerza na Primorskem, Fakulteta za humanistične študije

Koper, Slovenija. E-pošta: tina.cok@fhs.upr.si.

Objavljeno
2016-06-01
Kako citirati
Čok T. (2016). ICT-supported Language Learning Tools for Chinese as a Foreign Language. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(3), 103-120. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/353
Rubrike
Znanstveni članki