»Potrebujemo več prakse!« Kako bodoče učiteljice in učitelji nemščine vrednotijo svoje izkušnje z mikropoučevanjem?

  • Andreja Retelj Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
  • Brigita Kosevski Puljić Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
Ključne besede: mikropoučevanje, refleksija, povratna informacija, poučevanje

Povzetek

V prispevku obravnavamo mikropoučevanje kot možnost povezovanja teorije in prakse v času študija bodočih učiteljev in učiteljic nemščine. Eden izmed ključnih elementov povezovanja teorije in prakse je pedagoška praksa na osnovnih in srednjih šolah. Iz študentskih refleksij o praksi ugotavljamo, da je študentom pridobljeno teoretično znanje zelo težko ustrezno uporabiti v praksi. Da bi omilili začetne težave in osebne stiske bodočih učiteljev, smo na Oddelku za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko uvedli poseben model mikropoučevanja, v katerem so sodelovali študenti 2. letnika magistrskega pedagoškega programa. Samoevalvacija študentov o učinkih mikropoučevanja je pokazala, da je model pridobivanja prvih pedagoških izkušenj s pomočjo mikropoučevanja ustrezen, ker študentom omogoča, da preko refleksije in povratne informacije učiteljev didaktikov in študijskih kolegov ozavestijo didaktične in metodične principe sodobnega poučevanja tujega jezika in se tako bolje pripravijo na prakso v šolah.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Andreja Retelj, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: andreja.retelj@ff.uni-lj.si.

Brigita Kosevski Puljić, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: brigita.kosevskipuljic@ff.uni-lj.si.

Objavljeno
2016-12-01
Kako citirati
Retelj A., & Kosevski Puljić B. (2016). »Potrebujemo več prakse!« Kako bodoče učiteljice in učitelji nemščine vrednotijo svoje izkušnje z mikropoučevanjem?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(4), 139-154. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/346
Rubrike
Znanstveni članki