Back to Nature: Exploring the Potential for Implementing the Norwegian Idea of Outdoor Days in the Slovenian School System
Povzetek
V naravo: Iskanje možnosti implementacije norveške ideje učenja izven učilnice v slovenski šolski sistem. Danes se v šolah vse prepogosto pojavljajo izrazi učenje v učilnici in učenje izven učilnice. V prispevku bo beseda izven zamenjana z zvezami v naravi, v naravo in znotraj narave. Prav te besedne zveze poudarjajo enako pomembnost učnega okolja v naravi, ki je v izobraževalnem smislu velikokrat pozabljeno, zanemarjeno in preslišano. Takšen kontekst pa uporablja Norveška. Z njim gradi močnejšo povezanost ljudi in narave, njihovega načina življenja, imenovanega friluftsliv, in izkustvenega učenja, ki temelji na učenju in igranju izven učilnice. Prispevek predstavlja raziskavo na področju učenja v naravi, v naravo usmerjen učni načrt in implementacijo učenja v naravi v slovenski šolski sistem.
Prenosi
Copyright (c) 2016 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.