Pogledi mentorjev na praktično pedagoško usposabljanje študentov pedagogike

  • Danijela Rus Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: praktično pedagoško usposabljanje, mentorstvo, sposobnosti svetovalnega delavca, študentje pedagogike

Povzetek

V prvem delu prispevka predstavljamo pomen praktičnega pedagoškega usposabljanja študentov, v nadaljevanju pa se osredotočimo na obvezno praktično pedagoško usposabljanje študentov univerzitetnega dvopredmetnega študijskega programa 1. stopnje Pedagogika in dvopredmetnega pedagoškega študijskega programa 2. stopnje Pedagogika Filozofske fakultete Univerze v Mariboru. Podrobneje opišemo pomen mentorstva in vlogo mentorja pri praktičnem pedagoškem usposabljanju ter vlogo šolskega svetovalnega delavca v vzgojnoizobraževalni instituciji. V drugem delu prispevka predstavljamo rezultate raziskave, ki prinaša poglede mentorjev na praktično pedagoško usposabljanje študentov pedagogike. V raziskavi nas je zanimalo mnenje mentorjev (svetovalnih delavcev) o sposobnostih dobrega svetovalnega delavca, ocene mentorjev glede razvijanja različnih sposobnosti dobrega svetovalnega delavca pri študentih pedagogike med praktičnim pedagoškim usposabljanjem ter mnenje mentorjev glede celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Danijela Rus, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: danijela.rus@um.si.

Objavljeno
2016-12-01
Kako citirati
Rus D. (2016). Pogledi mentorjev na praktično pedagoško usposabljanje študentov pedagogike. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(4), 87-104. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/343
Rubrike
Znanstveni članki