Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne šole

  • Katarina Grom Osnovna šola Vižmarje-Brod
Ključne besede: Cankarjevo tekmovanje, opismenjevanje, prvi razred osnovne šole, zmožnejši bralci in pisci

Povzetek

Prispevek se osredotoča na ugotavljanje bralnih in pisnih zmožnosti prvošolcev na začetku in koncu šolskega leta ter na uvedbo modela preizkusa za Cankarjevo tekmovanje. Cilj raziskave je bil izdelati model za Cankarjevo tekmovanje otrok prvega razreda ter podati ugotovitev, ali so se prvošolci sposobni udeležiti tovrstnega tekmovanja. Raziskava na vzorcu 55 otrok poda ključne ugotovitve o zmožnostih otrok začetnega branja in pisanja ter potrdi, da so zmožnejši učenci na področju branja in pisanja že v prvem razredu sposobni uspešno reševati naloge Cankarjevega tekmovanja (do te raziskave so se Cankarjevega tekmovanja praviloma udeleževali šele v drugem razredu).

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Katarina Grom, Osnovna šola Vižmarje-Brod

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: grom.katarina@gmail.com.

Objavljeno
2016-12-01
Kako citirati
Grom K. (2016). Zmožnejši bralci in pisci besedil v prvem razredu osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 9(4), 39-54. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/340
Rubrike
Znanstveni članki