(Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Ključne besede:
sporazumevalna zmožnost, pravopisna zmožnost, učni načrt za slovenščino, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, cilji pravopisne zmožnosti, standardi znanja
Povzetek
Pravopisna zmožnost spada med temeljne sporazumevalne zmožnosti. Učenci jo začnejo sistematično razvijati z začetkom šole. Do konca prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja naj bi usvojili enajst operativnih ciljev, vezanih na pravopisno zmožnost. Raziskav, ki bi preverjale, koliko so učenci usvojili pravopisno zmožnost, je premalo. Prispevek prikazuje stanje (ne)usvojenosti pravopisne zmožnosti v raziskavo vključenih tretješolcev, na podlagi katerega lahko (bodoči) učitelji še bolj načrtno obravnavajo posamezne pravopisne teme.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2017-03-01
Kako citirati
Šek Mertük P. (2017). (Ne)usvojeni cilji pravopisne zmožnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(1), 127-140. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/337
Številka
Rubrike
Znanstveni članki
Copyright (c) 2017 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.