Eksperimentalno preverjanje učinkov projektnega pouka pri predmetu spoznavanje okolja

  • Branka Čagran Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Lidija Sadek Osnovna šola Angela Besednjaka, Maribor
  • Milena Ivanuš Grmek Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Povzetek

V prvem delu prispevka opredelimo izkustveni in projektni pouk ter opozorimo na njun pomen pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v prvem triletju osnovne šole. V drugem delu prispevka pa predstavljamo empirično raziskavo. Zasnovali smo didaktični eksperiment, v katerem so sodelovali učenci dveh oddelkov 3. razreda osnovne šole. Didaktični  eksperiment je potekal pri predmetu spoznavanje okolja pri tematskih sklopih: Jaz in narava ter Kaj zmorem narediti. Učenci so bili razdeljeni v eksperimentalno in kontrolno skupino. Zanimal nas je učinek projektnega pouka na znanje učencev pri predmetu spoznavanje okolja. Pridobljena empirična spoznanja kažejo, da ima projektni pouk pomemben pozitivni vpliv na znanje učencev pri predmetu spoznavanje okolja, saj so bili učenci eksperimentalne skupine uspešnejši na treh ravneh Bloomove taksonomije za spoznavno področje (znanje, razumevanje, uporaba). Projektni pouk je tako v našem primeru pridobil potrebno empirično verificirano osnovo za svoje nadaljnje uveljavljanje v pedagoški praksi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2011-04-15
Kako citirati
Čagran B., Sadek L., & Ivanuš Grmek M. (2011). Eksperimentalno preverjanje učinkov projektnega pouka pri predmetu spoznavanje okolja. Revija Za Elementarno izobraževanje, 4(1/2), 5-22. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/310
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)

1 2 > >>