Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju angleščine v otroštvu

  • Mihaela Brumen Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Helena Krušič Druga osnovna šola Slovenj Gradec
  • Tomaž Zupančič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: zgodnja angleščina, informacijsko-komunikacijska tehnologija, projekt SBATEYL, primerjalna študija, učni načrt

Povzetek

Prispevek se osredotoča na uporabo informacijskokomunikacijske tehnologije pri učenju tujega jezika angleščine v nižjih razredih, in sicer primerjalno na osnovi raziskave, ki je zajela tri države, Slovenijo, Španijo in Turčijo, z vzorcem 313 učiteljev. Raziskava je del projekta SBATEYL (2014-1-TR01-KA201-013197). Temeljila je na deskriptivni in kavzalni neeksperimentalni metodi empiričnega pedagoškega raziskovanja. Cilj je bil odkriti nivo temeljnih znanj o spletnih tehnologijah in stopnjo uporabe le-teh pri učiteljih, ki poučujejo tuji jezik na razredni stopnji. Na podlagi statističnih razlik lahko trdimo, da slovenski učitelji primerjalno s španskimi in turškimi redkeje uporabljajo računalniške tehnologije (virtualne svetove, bloge, računalniške igre, digitalne zgodbe, avdiomateriale) pri poučevanju tujega jezika v nižjih razredih.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Mihaela Brumen, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: mihaela.brumen@um.si.

Helena Krušič, Druga osnovna šola Slovenj Gradec

Slovenj Gradec, Slovenija. E-pošta: helena.krusic@guest.arnes.si.

Tomaž Zupančič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: tomaz.zupancic@um.si.

Objavljeno
2017-12-01
Kako citirati
Brumen M., Krušič H., & Zupančič T. (2017). Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju in učenju angleščine v otroštvu. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 427-444. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/309
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)