Individualni pouk in načini poučevanja učiteljev flavte na posameznih učnih stopnjah v glasbeni šoli

  • Ana Kavčič Pucihar Glasbena šola Škofja Loka
  • Branka Rotar Pance Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo, Oddelek za glasbeno pedagogiko
Ključne besede: glasbena šola, individualni pouk, učitelj flavte, transfer znanj, učne stopnje

Povzetek

V prispevku obravnavamo individualni pouk inštrumenta v glasbeni šoli. Kontekstualno predstavljamo nekatere novosti kurikularne prenove na področju pihal. Pri individualnem pouku inštrumenta so pomembni odnos med učiteljem in učencem, njune interakcije in transfer znanj. Učni proces sistematično opredeljujejo učne stopnje od predstavitve nove snovi do preverjanja usvojenih znanj. V empiričnem delu predstavljamo izsledke raziskave o načinih poučevanja učiteljev flavte (N = 78) na posameznih učnih stopnjah pri individualnem pouku v glasbeni šoli. Proučevali smo obravnavo novih učnih vsebin, ponavljanje in utrjevanje vsebin pri pouku, vključevanje in vlogo učiteljevih povratnih informacij, spremljanje domačega vadenja učencev ter formativno preverjanje in ocenjevanje v razredu med šolskim letom.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Ana Kavčič Pucihar, Glasbena šola Škofja Loka

Škofja Loka, Slovenija. E-pošta: akavcicpucihar@gmail.com.

Branka Rotar Pance, Univerza v Ljubljani, Akademija za glasbo, Oddelek za glasbeno pedagogiko

Ljubljana, Slovenija. E-pošta: branka.rotar-pance@ag.uni-lj.si.

Objavljeno
2017-12-01
Kako citirati
Kavčič Pucihar A., & Rotar Pance B. (2017). Individualni pouk in načini poučevanja učiteljev flavte na posameznih učnih stopnjah v glasbeni šoli. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 399-416. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/307
Rubrike
Znanstveni članki