Teachers’ Views of the Potential of Art Therapy in Young Learners

  • Ivana Marijanović Osnovna šola Spinut Split
  • Dubravka Kuščević Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta, Oddelek za učiteljske študije
  • Ina Reić-Ercegovac Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta, Oddelek za psihologijo
Ključne besede: likovna terapija, učitelj razrednega pouka, izobraževanje učiteljev osnovne šole, umetnostna vzgoja, likovna umetnost

Povzetek

Stališča učiteljev do možnosti uporabe likovne terapije pri mladih učencih. Z raziskavo, ki smo jo izvedli na 205 učiteljih razrednega pouka, smo želeli preveriti, v kolikšni meri učitelji skrbijo za likovno izražanje svojih učencev, koliko vedo o likovni terapiji in njenih potencialih za mlade učence, zlasti ko delajo z zlorabljenimi otroki in otroki z ravojnimi motnjami, ter koliko so pripravljeni poiskati dodatne informacije o likovni terapiji. Rezultati raziskave niso pokazali značilnih razlik v poznavanju likovne terapije in njene uporabe pri delu z mladimi otroki glede na starost učiteljev, delovno dobo ali izobrazbo. Glede na starost in stopnjo izobrazbe pa so se razlikovale njihove ocene lastnega védenja o likovni terapiji in njenih potencialih. 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Ivana Marijanović, Osnovna šola Spinut Split

Split, Hrvaška. E-pošta: ivamar1608@ffst.hr.

Dubravka Kuščević, Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta, Oddelek za učiteljske študije

Split, Hrvaška. E-pošta: kuscevic@ffst.hr.

Ina Reić-Ercegovac, Univerza v Splitu, Filozofska fakulteta, Oddelek za psihologijo

Split, Hrvaška. E-pošta: inareic@ffst.hr.

Objavljeno
2017-12-01
Kako citirati
Marijanović I., Kuščević D., & Reić-Ercegovac I. (2017). Teachers’ Views of the Potential of Art Therapy in Young Learners. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 365-376. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/305
Rubrike
Znanstveni članki