Communicating about the Graphic Novel – a Series of Workshops

  • Hans Krameritsch Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj
  • Rolf Laven Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj
Ključne besede: grafični roman, zaporedna umetnost, odnos med besedilom in sliko, vzgojno-izobraževalni procesi, medpredmetne kompetence učiteljskega poklica

Povzetek

Komunicirati o grafičnem romanu – niz delavnic. V prispevku namenjamo osrednjo pozornost grafičnemu romanu kot pojavu zadnjih nekaj desetletij in danes samostojni umetniški formi. Kot primer predstavljamo niz delavnic o grafičnem romanu. Potekale so v okviru programa usposabljanja učiteljev v saharskih begunskih taboriščih v Alžiriji. Z možnostmi, ki jih nudijo grafični romani, so bile umetnostno, pedagoško in ustvarjalno razvite vsebine iz poklicnega življenja udeležencev v smislu reflektiranja lastnih delovnih izkušenj (zase in za druge), sklicevanja na delo. Samostojno ustvarjene zgodbe iz poklicnega dnevnega dogajanja so bile razvite v obliki zaporedja z detajli bogatih slik in slikovnih elementov, deloma z vključevanjem besedila.

 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Hans Krameritsch, Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj

Dunaj, Avstrija. E-pošta: hans.krameritsch@phwien.ac.at.

Rolf Laven, Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj

Dunaj, Avstrija. E-pošta: rolf.laven@phwien.ac.at.

Objavljeno
2017-12-01
Kako citirati
Krameritsch H., & Laven R. (2017). Communicating about the Graphic Novel – a Series of Workshops. Revija Za Elementarno izobraževanje, 10(4), 331-348. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/301
Rubrike
Znanstveni članki