Ali program Ekošola prispeva k odgovornejšemu ravnanju učencev tretjega triletja?

  • Katja Potočnik OŠ Voličina
  • Nikolaja Golob Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Darinka Sikošek Univerza v Mariboru, Fakulteta za naravoslovje in matematiko

Povzetek

Okoljska vzgoja z vse večjim ozaveščanjem o okoljskih problemih in grožnjah o uničenju našega planeta Zemlje pridobiva čedalje pomembnejšo vlogo v vzgojno-izobraževalnem sistemu tako v svetu kot v Sloveniji. Osrednja tema članka se nanaša na raziskovanje odgovornega ravnanja učencev ekošol in šol, ki niso v projektu Ekošola, do okolja in njihovega okoljskega vpliva na starše oziroma na njihovo družino. Izvedena je bila anketa na treh osnovnih šolah v Sloveniji. Rezultati raziskave nakazujejo na dobro okoljsko ozaveščenost in posledično v večini primerov odgovorno ravnanje osnovnošolcev do okolja. Učenci večinoma ne vplivajo na ravnanje staršev do okolja, saj jih veliko meni, da starši pogosto ravnajo odgovorno do okolja, in prav družina je tista, ki je po njihovem mnenju glavni dejavnik vplivanja na razvijanje njihove pozitivne zavesti do okolja. Osnovna šola, bodisi Ekošola bodisi Zdrava ali katera koli druga šola, spodbuja razvoj odgovorne, okolju prijazne osebe in le v sodelovanju s starši so lahko dolgoročni cilji tudi doseženi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2010-10-15
Kako citirati
Potočnik K., Golob N., & Sikošek D. (2010). Ali program Ekošola prispeva k odgovornejšemu ravnanju učencev tretjega triletja?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(2/3), 47-62. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/274
Rubrike
Znanstveni članki