Vključevanje kulturne dediščine pri pouku tehnike in tehnologije na primeru raglje na vozičku

  • Majda Fiksl

Povzetek

Splošna človekova lastnost je ustvarjalnost, zanjo pa so potrebne nekatere sposobnosti in osebne lastnosti, ki jih ima vsak izmed nas v večji ali manjši meri. Veliko ustvarjalnosti je v izdelkih ljudske obrti, ki nas spominjajo na našo kulturno dediščino. S tem projektnim delom želim spodbuditi radovednost in domiselnost ter čut do kulturne dediščine. Prenovljen učni načrt pri tehniki in tehnologiji v osnovni šoli nam takšen način dela omogoča pri rednem pouku in izbirnih vsebinah. Učenci raziščejo gradiva in tehnologije, značilne za okolje, v katerem živijo, ter izdelajo predmete. V šolski praksi na ta način dosežke naših prednikov prenašamo na mlajše generacije. Predstavljam eno izmed takih možnosti, z željo, da bi se v pouk vnašalo čim več uporabnih izdelkov, ki so povezani z našo preteklostjo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2010-03-15
Kako citirati
Fiksl M. (2010). Vključevanje kulturne dediščine pri pouku tehnike in tehnologije na primeru raglje na vozičku. Revija Za Elementarno izobraževanje, 3(1), 65-73. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/268
Rubrike
Znanstveni članki