Medpredmetno povezovanje Glasbene kulture in drugih predmetov v osnovni šoli v Republiki Hrvaški

  • Amir Begić Academy of Arts and Culture in Osijek
  • Jasna Šulentić Begić
  • Ivan Vodopić
Ključne besede: pouk Glasbene kulture, medpredmetno povezovanje, interdisciplinarnost, osnovna šola

Povzetek

Glasbeni pouk daje veliko možnosti za medpredmetno povezovanje z drugimi predmeti. V okviru prispevka je bila izvedena raziskava na vzorcu 110 učiteljev, ki poučujejo Glasbeno kulturo v osnovni šoli. Cilj raziskave je bil ugotoviti stališča učiteljev do izvajanja medpredmetnega povezovanja pri pouku Glasbene kulture in drugih predmetov, nato pogostost in načine izvajanja takega poučevanja ter morebitne statistično pomembne razlike med učitelji v stališčih in izvajanju medpredmetnih povezav glede na sociodemografske spremenljivke. Menimo da so rezultati te raziskave pokazali na potrebo po intenzivnejšem izvajanju medpredmetnega povezovanja pouka Glasbene kulture z drugimi predmeti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2023-09-14
Kako citirati
Begić A., Šulentić Begić J., & Vodopić I. (2023). Medpredmetno povezovanje Glasbene kulture in drugih predmetov v osnovni šoli v Republiki Hrvaški. Revija Za Elementarno izobraževanje, 16(3), 259-275. https://doi.org/10.18690/rei.16.3.2498

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)