Medpredmetno povezovanje Glasbene kulture in drugih predmetov v osnovni šoli v Republiki Hrvaški
Povzetek
Glasbeni pouk daje veliko možnosti za medpredmetno povezovanje z drugimi predmeti. V okviru prispevka je bila izvedena raziskava na vzorcu 110 učiteljev, ki poučujejo Glasbeno kulturo v osnovni šoli. Cilj raziskave je bil ugotoviti stališča učiteljev do izvajanja medpredmetnega povezovanja pri pouku Glasbene kulture in drugih predmetov, nato pogostost in načine izvajanja takega poučevanja ter morebitne statistično pomembne razlike med učitelji v stališčih in izvajanju medpredmetnih povezav glede na sociodemografske spremenljivke. Menimo da so rezultati te raziskave pokazali na potrebo po intenzivnejšem izvajanju medpredmetnega povezovanja pouka Glasbene kulture z drugimi predmeti.
Prenosi
Copyright (c) 2023 Amir Begić, Jasna Šulentić Begić, Ivan Vodopić
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.