A Child and the Art in the First and the Second Grade of the Primary School

  • Dubravka Kuščević
  • Marija Brajčić
  • Ivana Matijašević

Povzetek

Otrok in likovna umetnost v prvem in drugem razredu osnovne šole. Likovna umetnost in pouk likovne vzgoje sta po svoji naravi v dialektičnem odnosu, saj poučevanje likovne vzgoje ni mogoče brez umetniških vsebin, prav tako pa likovno delo ne dosega temeljnega cilja, če ne razvijamo posameznikovih sposobnosti likovnoestetskega doživljanja. Da bi utrdili to povezavo, smo preučevali percepcijo likovnih del pri učencih razredne stopnje v prvem in drugem razredu osnovne šole. Posebej nas je zanimal odnos učencev do likovnih del. Cilj raziskave se je navezoval predvsem na ugotavljanje odnosa učencev zgodnjega šolskega obdobja do umetniških del tradicionalnega in sodobnega likovnoumetniškega izraza. V raziskavi je sodelovalo 172 učencev prvih in drugih razredov osnovne šole (n = 172). Ob spremljanju odnosa do umetniških del tradicionalnega in sodobnega likovnoumetniškega izraza smo ugotavljali morebitne razlike med spoloma, in sicer glede na risbo ali sliko ter glede na figurativno ali abstraktno umetnost.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2009-08-20
Kako citirati
Kuščević D., Brajčić M., & Matijašević I. (2009). A Child and the Art in the First and the Second Grade of the Primary School. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(2/3), 121-135. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/248
Rubrike
Znanstveni članki