Pomen učiteljevih pojmovanj in prepričanj za profesionalni razvoj učiteljev

  • Anja Ivajnšič
  • Milena Ivanuš Grmek

Povzetek

Prispevek izpostavlja pomen učiteljevih pojmovanj in prepričanj za njihov profesionalni razvoj. V prvem delu je opredeljen profesionalni razvoj učiteljev ter predstavljen pomemben dejavnik učiteljevega profesionalnega razvoja - učiteljeva pojmovanja in prepričanja. V drugem delu so prikazani rezultati raziskave, ki se nanašajo na učiteljeva pojmovanja skupinskega učenja in tolerance do negotovosti. Zanimale so nas razlike med učitelji s končano pedagoško fakulteto in učitelji s končano pedagoško akademijo ter razlike med učitelji z različnim številom let poučevanja. Statistično značilne razlike med učitelji z zaključeno pedagoško fakulteto oz. pedagoško akademijo in med učitelji z rayličnim številom let poučevanja so se pokazale v primeru štirih izjav.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2009-08-20
Kako citirati
Ivajnšič A., & Ivanuš Grmek M. (2009). Pomen učiteljevih pojmovanj in prepričanj za profesionalni razvoj učiteljev. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(2/3), 89-104. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/246
Rubrike
Znanstveni članki

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)