Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni proces šole

  • Jernej Kovač

Povzetek

Odnos med šolo in starši predstavlja enega ključnih dejavnikov, od katerega je odvisen otrokov vzgojno-izobraževalni uspeh. Zato so v prispevku prikazana nekatera znanstvena spoznanja, ki obravnavajo problematiko odnosa med šolo (učitelji) in starši. Predvsem smo želeli prikazati, da je za učenčev optimalni vzgojno-izobraževalni uspeh potrebno partnersko sodelovanje šole in staršev, ki temelji na zaupanju, medsebojnem spoštovanju, upoštevanju drug drugega, upoštevanju individualnosti in oblik sodelovanja, v katerih lahko starši aktivno sodelujejo s šolo. V nadaljevanju predstavljamo dejavnike, ki negativno in pozitivno vplivajo na odnose med šolo in starši, na koncu prispevka pa še načrte za izboljšanje odnosa med starši in šolo, ki temeljijo predvsem na stalni podpori učiteljem s strokovnimi izpopolnjevanji in drugimi oblikami izobraževanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2009-04-14
Kako citirati
Kovač J. (2009). Pomen vključevanja staršev v vzgojno-izobraževalni proces šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 83-90. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/236
Rubrike
Znanstveni članki