Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka

  • Urška Korošec
  • Jana Ambrožič Dolinšek
  • Vlasta Hus
Ključne besede: vzgoja in izobraževanje, naravoslovje, razredni pouk, terensko delo, transmisija, konstruktivizem, didaktične strategije

Povzetek

V prispevku prikazujemo rezultate raziskave, opravljene na vzorcu študentov prvega letnika Oddelka za razredni pouk Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru pri predmetu Naravoslovje/biologija. Namen raziskave je bil, ugotoviti, ali med študenti prihaja do razlik v poznavanju nekaterih rastlin, živali in metod nabiranja živali zaradi dejavnikov, kot so: stratum predhodno obiskane osnovne šole, bližina nekaterih življenjskih okolij v okolici doma in predhodna udeležba dodatnih bioloških aktivnosti. Zanimalo nas je tudi, kako na to vplivajo aktivnosti študentov zunaj učilnice - na terenu. Ugotovili smo, da vsi trije dejavniki vplivajo na prepoznavanje rastlin in živali, da se je znanje študentov tekom vaj izboljšalo in da so v vseh nalogah po terenskih vajah boljše rezultate dosegali študentje, ki so znanje pridobivali tudi neposredno na terenu, kar potrjuje pomembno vlogo izkustva.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2009-04-14
Kako citirati
Korošec U., Ambrožič Dolinšek J., & Hus V. (2009). Pomen terenskega dela za bodoče učitelje razrednega pouka. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 49-58. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/233
Rubrike
Znanstveni članki