What Should a Lower Primary School Teacher Be Like from a School Management's Point of View?

  • Martin Skutil
  • Martina Maněnová
Ključne besede: učitelji, izobraževanje učiteljev, strokovna usposobljenost, osnovne šole

Povzetek

Kakšni bi morali biti učitelji na razredni stopnji z vidika vodstva šole? Današnja družba od učiteljev zahteva nastop na visokem nivoju. Obstajajo ideje o idealnih učiteljih glede na njihove profesionalne in didaktične sposobnosti ali glede na osebnost. Članek predstavlja delne rezultate raziskave o predstavah, ki jih imajo ravnatelji šol o učiteljih v osnovni šoli. Projekt temelji na empirični raziskavi, izpeljani kvalitativno in kvantitativno, in je na splošno razdeljen v dve fazi. Priročna raziskovalna strategija v prvi fazi je bila kombinacija obeh pristopov, intervjuju, ki temelji na kvaliteti, je sledila študija, ki temelji na kvantiteti. Rezultati kažejo, da večina ravnateljev od učiteljev pričakuje naslednje osebnostne značilnosti: čustveno stabilnost, odpornost na stres, tolerantnost, odprtost, smisel za humor, sposobnost samokritike, sočutnost in hkrati didaktične sposobnosti. Za najpomembnejše kompetence so ravnatelji šol izbrali psiho-didaktične kompetence. Vodstvene in normativne kompetence pa so bile malo zapostavljene.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.
Objavljeno
2009-04-14
Kako citirati
Skutil M., & Maněnová M. M. (2009). What Should a Lower Primary School Teacher Be Like from a School Management’s Point of View?. Revija Za Elementarno izobraževanje, 2(1), 5-18. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/230
Rubrike
Znanstveni članki