Extensive Reading and Changes to Reading Motivation in EFL among Slovene Primary School Pupils
Povzetek
Ekstenzivno branje in spremembe v bralni motivaciji v angleščini kot tujem jeziku pri slovenskih osnovnošolcih. Članek predstavlja ugotovitve, pridobljene na osnovi raziskave o dinamiki bralne motivacije v angleščini kot tujem jeziku pri skupini slovenskih osnovnošolcev, ki so se prostovoljno vključili v 9-mesečni pilotni program ekstenzivnega branja v angleščini, in vzroke za spremembe v njihovi motivaciji. Analiza polstrukturiranih intervjujev in bralnih poročil je potrdila, da je bralna motivacija v angleščini kot tujem
jeziku kompleksen in dinamičen proces, na katerega vplivajo predvsem bralna gradiva, družina, pozitivna stališča do angleškega jezika in zunanje obveznosti, vse to pa je treba upoštevati pri oblikovanju bralnih programov in prihodnjih raziskavah bralne motivacije.
Prenosi
Copyright (c) 2019 Anja Pirih
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.