Using Didactic Enclosures as Teaching Methods and Social Forms for Active Learning in Chemical Education

  • Darinka Sikošek University of Maribor, Faculty of Natural Sciences and Mathematics
Ključne besede: metoda didaktičnih iger, igrne didaktične priloge, video metoda, video didaktična gradiva, učila, Periodni sistem v kockah, programirane sekvence, individualizirano skupinsko delo, skupinski učni list, individualizirani učni listi

Povzetek

Nekateri didaktični sklopi učnih metod/socialnih oblik aktivnega učenja pri predmetu kemija. Inovativno poučevanje/učenje predstavlja učinkovito uporabo metod in oblik aktivnega učenja ter učnih sredstev (učil in didaktičnega gradiva), ki so potrebna za uspešno izvajanje načrtovanih aktivnosti. Začetno fazo v metodologiji dela v raziskovalni nalogi Didaktična prenova kemijskega izobraževanja v osnovni šoli sta predstavljali empirična in racionalna evalvacija didaktičnega gradiva kot sestavini "metodne" opreme, uporabljeni v času izvajanja načrtovanih strategij učnega dela. Izhajajoč iz evalvacijskih ugotovitev, so bili med inovacijskimi elementi prednostno opredeljeni igrne in video didaktične priloge, ki so potrebne za učinkovito uporabo metode didaktičnih iger, video metode, pa tudi skupinski in individualizirani učni listi, uporabni pri izvajanju individualiziranega skupinskega dela. Posebna skrb je bila namenjena tudi gradivu - programirane sekvence, ki omogoča bolj smotrno uporabo učila Periodni sistem v kockah.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Darinka Sikošek, University of Maribor, Faculty of Natural Sciences and Mathematics

Maribor, Slovenia. E-mail: darinka.sikosek@guest.um.si.

Objavljeno
2008-12-01
Kako citirati
Sikošek D. (2008). Using Didactic Enclosures as Teaching Methods and Social Forms for Active Learning in Chemical Education. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 115-122. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/217
Rubrike
Znanstveni članki