Likovni kurikul – primerjava konceptov v luči prenove učnega načrta za likovno vzgojo (2008)

  • Tomaž Zupančič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: likovna pedagogika, likovna didaktika, likovni kurikul, učni načrt, postmoderni kurikul

Povzetek

V prispevku je podana utemeljitev bistvenih sprememb učnega načrta za likovno vzgojo v osnovni šoli znotraj aktualne prenove. Spremembe so osvetljene z vidika aktualnih sodobnih likovnopedagoških teorij. Glavni poudarek v prispevku je namenjen konceptualni primerjavi med zaprtim in odprtim likovnim kurikulom.
Primerjajo se nekateri likovni kurikuli po svetu s slovenskim. Podane so bistvene razlike, prednosti in pomanjkljivosti zaprtega in odprtega kurikula. Poudarjeni so vpliv dr`ave in razkrite težnje politične kontrole znotraj zaprtega kurikula. Podani so zagovor odprtega likovnega kurikula in razlogi za njegovo uvajanje. Razložena je še smiselnost vsebinskih sprememb in strukturnih razlik znotraj učnega načrta za likovno vzgojo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Tomaž Zupančič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: tomaz.zupancic@um.si.

Objavljeno
2008-12-01
Kako citirati
Zupančič T. (2008). Likovni kurikul – primerjava konceptov v luči prenove učnega načrta za likovno vzgojo (2008). Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(3/4), 33-44. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/204
Rubrike
Znanstveni članki