Tehniški dnevi v prvem triletju devetletne osnovne šole

  • Martina Rajšp Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Jasna Žic
  • Sara Glavič
Ključne besede: osnovna šola, dnevi dejavnosti, tehniški dnevi, prvo triletje

Povzetek

V prispevku opredelimo in podrobneje predstavimo tehniške dni v slovenski osnovni šoli. S stališča tehniških dni smo empirično ovrednotili vse s strani Strokovnega sveta Republike Slovenije za splošno izobraževanje potrjene učbeniške komplete prvega triletja osnovne šole, ki jih učitelji uporabljajo pri pouku spoznavanja okolja. Ugotavljamo, da noben izmed njih ne nudi podpore učiteljem praktikom pri organizaciji, izpeljavi in evalvaciji tehniških dni. V okviru raziskave med učiteljicami prvega triletja mariborskih osnovnih šol smo ugotovili, da se vse zavedajo pomena korektno načrtovanih, izpeljanih in ovrednotenih tehniških dni.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Martina Rajšp, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija.

Jasna Žic

Maribor, Slovenija.

Sara Glavič

Maribor, Slovenija.

Objavljeno
2008-09-01
Kako citirati
Rajšp M., Žic J., & Glavič S. (2008). Tehniški dnevi v prvem triletju devetletne osnovne šole. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 95-103. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/199
Rubrike
Znanstveni članki