Izbira in uporaba učnih medijev pri pouku glasbe

  • Bojan Kovačič Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
  • Janja Črčinovič Rozman Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: učni mediji, tehnologija, študenti razrednega pouka, glasbeni pouk

Povzetek

Prispevek nas seznanja z izbiro in uporabo učnih medijev pri izvedbi glasbenega pouka. Posebno pozornost namenja predstavitvi izsledkov raziskav na področjih uporabe učnih medijev pri pouku. Namen izvedene empirične raziskave je bil proučiti uporabo učnih medijev pri izvedbi nastopa študentov pri glasbeni vzgoji ter vpliv različnih dejavnikov na izbiro učnih medijev. Sodelovalo je 105 študentov, ki so v študijskem letu 2007/08 obiskovali 4. letnik študijske smeri Razredni pouk na Pedagoški fakulteti v Mariboru. Rezultati so pokazali, da študenti pri pouku glasbe večinoma uporabljajo tradicionalne učne medije. Pri vodenju pouka najpogosteje uporabljajo CD-predvajalnik, klaviature, ritmične in melodične Orffove inštrumente ter učbenik in delovni zvezek. Študenti v nobenem primeru niso uporabili sodobne tehnologije z računalniškimi glasbenimi programi in MIDI-okoljem. Večina študentov je pri pouku glasbe uporabilo vsaj dva avditivna medija. Študenti so učne medije najpogosteje uporabili v osrednjem delu učne enote. Ugotovili smo, da na izbiro učnega medija pri pouku glasbe najbolj vplivajo naslednji dejavniki: (1) učna vsebina, (2) učni cilji in (3) razred poučevanja oz. starost učencev.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Bojan Kovačič, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: bojan.kovacic@um.si.

Janja Črčinovič Rozman, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Maribor, Slovenija. E-pošta: janja.rozman@um.si.

Objavljeno
2008-09-01
Kako citirati
Kovačič B., & Črčinovič Rozman J. (2008). Izbira in uporaba učnih medijev pri pouku glasbe. Revija Za Elementarno izobraževanje, 1(1/2), 45-53. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/193
Rubrike
Znanstveni članki