Izkustveno učenje bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok
Povzetek
Članek obravnava izkustveno učenje bodočih vzgojiteljev predšolskih otrok v teoriji in praksi s poudarkom na značilnostih nekaterih zgodovinskih modelov profesionalnega izobra`ževanja, zlasti reflektivnega modela, ki poudarja vlogo in pomen praktične izkušnje. Pedagoško prakso obravnava kot del profesionalnega izobra`ževanja bodočih vzgojiteljev, kjer gre za učenje s pomčjo konkretnih izkušenj in refleksije lastne prakse.
COBISS ID: 16221192
Prenosi
Literatura
Gudjons, H. (1994). Pedagogija. Temeljna znanja. Zagreb: Educa.
Cvetek, S. (2000). Profesionalnost v profesijo profesorjev. V M. Kramar in M. Duh (ur.), Didaktični in metodični vidiki nadaljnjega razvoja izobraževanja. Zbornik prispevkov z mednarodnega znanstvenega posveta v Mariboru, 25 in 26. novembra 1999 (str. 245–251). Maribor: Pedagoška fakulteta, Oddelek za pedagogiko, psihologijo in didaktiko.
Marentič Požarnik, B. (1987). Nova pota v izobraževanju učiteljev. Ljubljana: DZS.
Marentič Požarnik, B. (2000). Psihologija učenja in pouka. Ljubljana: DZS.Pavlič, S. (1984). 150 let predšolskih ustanov in 35 let srednje vzgojiteljske šole v Ljubljani. Ljubljana: Slovenski šolski muzej.
Pavlič, S. (1991). Predšolske ustanove na Slovenskem 1834–1945. Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport.
Papotnik, A. in Rajtmajer, D. (ur.). (1996). Visokošolski strokovni program Predšolska vzgoja. Maribor: Pedagoška fakulteta.
Stražar, B. (1984). Uveljavljanje zakona o usmerjenem izobraževanju v izobraževanje vzgojiteljev predšolskih otrok. V S. Pavlič, 150 let predšolskih ustanov in 35 let srednje vzgojiteljske šole v Ljubljani. Ljubljana: Slovenski šolski muzej.
Copyright (c) 2008 Revija za elementarno izobraževanje
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.