Informal Learning among Teenagers through Video Games
a Qualitative Analysis of Experiences, Game Modes and Didactic Benefits
Povzetek
Najstniki in neformalno učenje z video igrami: kvalitativna analiza izkušenj, načinov igranja in didaktičnih prednosti. V prispevku analiziramo pozitivne učinke računalniških video iger na razvoj najstnikov in njihovo neformalno učenje. Udeleženci raziskave so bili najstniki. Analiza in interpretacija opisa iger ter razlaga njihovih pedagoških vrednosti kažejo, da igralci prepoznajo vrednote neformalnega učenja. Ugotovljene so bile nekatere sicer skrite značilnosti video iger, kot so: prevzemanje odgovornosti, timsko delo, občutek pripadnosti, ustvarjalnost, večkulturnost, osebne vrline in vrednote, upravljanje čustev, učenje novih informacij in spretnosti, razvoj motoričnih sposobnosti in poklicne usmerjenosti. Glede na rezultate lahko sklepamo, da lahko igranje video iger pomaga razviti določene sposobnosti, ki so pomembne pri neformalnem in formalnem učenju v digitalni dobi.
Prenosi
Copyright (c) 2019 Milan Matijević, Tomislav Topolovčan
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.