Learning Creative Arts via Instructional Television
Povzetek
Učenje ustvarjalnih umetnosti z izobraževalnimi TV-vsebinami. Televizija
je avdiovizualna ''škatla'', ki je bila prvotno namenjena zabavi, vendar se je po
vsem svetu razvila tudi v učinkovito orodje za izobraževanje. Cilji te raziskave
so bili: identificirati televizijske oddaje, ki jih gledajo učenci, in njihov odziv na
učenje ustvarjalnih umetnosti preko televizije. Študija je bila opisna raziskava
medsektorske anketne metode. Uporabljen je bil namenski vzorec desetih šol
v Ibadanu, glavnem mestu Nigerije. Pridobili smo odgovore na raziskovalna
vprašanja, hipoteze pa smo preverili z analizo kovariance t-testa. Z raziskavo
smo ugotovili, da učenci pozitivno sprejemajo televizijo kot pripomoček za
učenje ustvarjalnih umetnosti in da bi jih bilo treba spodbujati h gledanju
televizijskih izobraževalnih in informativnih oddaj.
Prenosi
Copyright (c) 2019 Avtorji
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.