"Eigentlich wollte Ich nur das Graecum absolvieren"

eine Analyse Ich-bezogener Aussagen im Kontext der Universitären Lehre in einem Bachelor- und Master-Studiengang

  • Renate Seebauer Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj
Ključne besede: študenti, samoreferenčne izjave, čustveno stanje, samoučikovitost, akademsko poučevanje

Povzetek

„Pravzaprav sem samo želela končati grščino” – Analiza samoreferenčnih izjav v kontekstu  univerzitetnega poučevanja v dodiplomskem in magistrskem programu. V naslednjem besedilu bodo
analizirani dnevniški zapiski iz dodiplomskega in magistrskega študijskega programa na Univerzi na Dunaju. Študentka, ki je zabeležila in analizirala ta opažanja, je zaslužna profesorica humanističnih ved na Pedagoški visoki šoli na Dunaju. Nedvomno nekoliko nenavadna študentka, a opažanja in kriteriji analize so zato toliko bolj osredotočeni. Rezultati so vsekakor splošno relevantni tako za študente kot za akademsko poučevanje.

DOI: 10.18690/rei.11.4.315-328.2018
COBISS-ID: 

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografija avtorja

Renate Seebauer, Visoka šola za izobraževanje učiteljev Dunaj

Docentka. Dunaj, Avstrija. E-pošta: renate_seebauerhotmail.com.

Objavljeno
2018-12-20
Kako citirati
Seebauer R. (2018). "Eigentlich wollte Ich nur das Graecum absolvieren". Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(4), 316-327. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/173
Rubrike
Znanstveni članki