Socialnopedagoško delovanje učiteljev v poklicni šoli
Povzetek
Med dijaki v srednjih poklicnih šolah je velik delež takšnih, ki šole zaradi negativnih izkušenj iz prejšnjih oblik šolanja in drugih oteževalnih dejavnikov ne sprejemajo ter se v tem okolju srečujejo s kompleksnimi težavami. Nesprejemanje šole in tudi nesprejemanje dela v njej neposredno vplivata na njihovo neuspešnost pri izobraževanju. Učitelji lahko vedênje in odzivanje dijakov izboljšajo s socialnopedagoškim pristopom do
dijakov, z ustvarjanjem inkluzivno naravnane kulture šole in pozitivne šolske klime. Predvsem je pomembna komunikacija med učitelji in dijaki, s katero se med njimi ustvari ustrezen pedagoški odnos, ki je osnova za uspešno doseganje vzgojno-izobraževalnih ciljev.
DOI: 10.18690/rei.11.4.269-292.2018
COBISS-ID: 1541023172
Prenosi
Copyright (c) 2019 Andrej Berdajs, Mateja Marovič
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.