Razredniki in vključevanje marginaliziranih skupin učencev v oddelčno skupnost

  • Anja Smole Osnovna šola Kozje
  • Tina Vršnik Perše Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
Ključne besede: marginalizirane skupine, socialno vključevanje, razrednik, oddelčna skupnost

Povzetek

V prvem delu prispevka smo predstavili značilnosti marginaliziranih skupin učencev in vlogo razrednika pri vključevanju le-teh v oddelčno skupnost. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, v kateri je sodelovalo 381 razrednikov iz slovenskih osnovnih šol. V raziskavi smo ugotavljali, ali obstajajo statistično značilne razlike v lastni oceni usposobljenosti za delo z marginaliziranimi skupinami učencev, obsegu med izobraževanjem pridobljenega znanja o integraciji marginaliziranih učencev, obsegu izkušenj o vključevanju marginaliziranih skupin učencev in obsegu dodatnega dela pri vključevanju teh skupin učencev v oddelčno skupnost glede na delovno dobo, velikost kraja in stopnjo poučevanja razrednikov. Raziskali smo težavnost
vključitve posameznih marginaliziranih skupin v oddelčno skupnost in ugotavljali mnenja razrednikov o uspešnosti strategij za integracijo teh skupin učencev v pouk.

DOI: 10.18690/rei.11.3.233 -250.2018
COBISS-ID: 24275976

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Biografije avtorja

Anja Smole, Osnovna šola Kozje

Mag. prof. raz. pouka, Kozje, Slovenija. E-pošta: anja.smole1@gmail.com.

Tina Vršnik Perše, Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta

Izredna profesorica. Maribor, Slovenija. E-pošta: tina.vrsnik@um.si.

Objavljeno
2018-09-28
Kako citirati
Smole A., & Tina Vršnik Perše T. (2018). Razredniki in vključevanje marginaliziranih skupin učencev v oddelčno skupnost. Revija Za Elementarno izobraževanje, 11(3), 233-250. Pridobljeno od https://journals.um.si/index.php/education/article/view/169
Rubrike
Znanstveni članki