Razredniki in vključevanje marginaliziranih skupin učencev v oddelčno skupnost
Povzetek
V prvem delu prispevka smo predstavili značilnosti marginaliziranih skupin učencev in vlogo razrednika pri vključevanju le-teh v oddelčno skupnost. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, v kateri je sodelovalo 381 razrednikov iz slovenskih osnovnih šol. V raziskavi smo ugotavljali, ali obstajajo statistično značilne razlike v lastni oceni usposobljenosti za delo z marginaliziranimi skupinami učencev, obsegu med izobraževanjem pridobljenega znanja o integraciji marginaliziranih učencev, obsegu izkušenj o vključevanju marginaliziranih skupin učencev in obsegu dodatnega dela pri vključevanju teh skupin učencev v oddelčno skupnost glede na delovno dobo, velikost kraja in stopnjo poučevanja razrednikov. Raziskali smo težavnost
vključitve posameznih marginaliziranih skupin v oddelčno skupnost in ugotavljali mnenja razrednikov o uspešnosti strategij za integracijo teh skupin učencev v pouk.
DOI: 10.18690/rei.11.3.233 -250.2018
COBISS-ID: 24275976
Prenosi
Copyright (c) 2019 Anja Smole, Tina Vršnik Perše
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 mednarodno licenco.